28 Mart 2008 Cuma

Elveda Rumeli Kamera Arkası

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba hepınıze boyle bir dizi cektiginiz için teşşekkür ederim beyeniyle izlemekteyim ama benim şahsi bir düşüncemi söylemek istiyorum ben sizi yargılamakla kustahlık etmek istemem ama sadece türk bayarağının 1897 yılındabulunmadığını mutlaka sızdebılıyorsunuz sadece Türk bayrağının orada kullanma amacınızı öğrenebilirmiyim

Adsız dedi ki...

Merhaba... ELVEDA RUMELİ dizisinin yönetmenini ve tüm çalışanları tebrik ederim.Severek izliyorum.Açıkçası bitmesini istemiyorum. Herkese teşekkür ederim ve başarınızın kat kt artmasını dilerim.

Adsız dedi ki...

Türkiye'nin en güzel dizisi için teşekkür ederim.izlenen diziler içinde insanı tek yönde götürmeyen(sadece gerilim, sadece şamata sadece aşk...gibi)çokgüzel bir dizi insan izlerken hem eğleniyor hemde heyecanlanıyor.
Türk bayrağı o zaman vardı.Tarihde türk bayrağı diye internetten bakarsanız görebilirsiniz.