1 Eylül 2007 Cumartesi

ELVEDA RUMELİ OYUNCU KADROSU

Sinema filmi ve TV dizilerinin iki başarılı yönetmeni Serdar Akar ile Tarkan Karlıdağ iş ortağı olup ilginç bir projeye başladı.
Akar ve Karlıdağ, şu günlerde Türkiye ile Makedonya arasında mekik dokuyor.
Çünkü ikili sonbaharda yeni yayın döneminde atv'de ekrana gelecek iddialı bir dönem dizisi için kolları sıvadı.
Makedonya'da çekilecek "Elveda Rumeli" adlı dönem dizisi 1900'lü yılların başında geçen ve izleyen herkesi ağlatacak dramatik bir kurgusu olan öyküyü ekrana taşıyacak. Türk ve Makedon oyuncuların rol alacağı dizinin teknik ekibi de Türkler ve Makedonlardan oluşacak.
Star TV'de ekrana gelen "Geniş Zamanlar"ın da yönetmenliğini yürüten Serdar Akar, yeni projesi için "Geniş Zamanlar"ın yaz tatiline birkaç hafta kala yapımcısı Ata Türkooğlu'ndan izin istedi. Akar'ın yokluğunda ise "Geniş Zamanlar"ın yönetmenliğini Taner Akvardar üstlendi.


Oyuncu Kadrosu:
Erdal Özyağcılar
Şebnem Sönmez
Hande Subaşı
Aslı Tandoğan
Gülçin Şantırcıoğlu
Tuna Orhan
Ertan Saban

43 yorum:

Adsız dedi ki...

izlemeden bilemeyeceğim fakat konu olarak seçilmesi bu aşamada sevindirici makedonyalı aileden gelen biri olarak mutluyum bu kadar garip ve sıkıcı konuların koşuşturduğu tv dünyasında dizi izlemeyen biri olarak bunu gönül rahatlığıyla söyleyebiliyorum ki bu dizi merakla bekliyorum.

Adsız dedi ki...

Bende diziyi dörtgözle bekleyenlerdenım :) göçmenlere ve aksanlarına ilgi duydugum için diziyi izlemek ho$uma gidecek gibi .izleyelim ve görelim umarım dizi de konusu kadar güzel olur :)

Adsız dedi ki...

okadar iyi bir dizi olucak ki izmemeyenler pisman olucak,setlere katildigimicin bunu kunusuyorum.

Adsız dedi ki...

güzel bir diziye benziyoo yani plastik dünyanın naylon dizileri gibi vıcık vıcık deil farklı bi yapım tuttum bunu kesin izlerim

Adsız dedi ki...

bulgaristan göçmeni olarak o bölge civarında işlenen bir dizinin yapılmış olması beni çok heyecanlandırdı. doğuda çekilen ağalarla dolu diziler bizi bıktırdı artık. ailecek içimiz kıpır kıpır. böyle bir projenin yapılmasını o kadar istemiştim ki... yapımcılara çok teşekkürler gerçekten.

Adsız dedi ki...

Merhaba böyle bir dizinin yayina girmesini sabirsilikla bekliyorum.Bende o bölgenin bir insani olarak cok mutlu oldum.En azinda bizim de her türk kadar türk oldugumuzu insanlarin görmesini salanacagina inaniyorum. Ve yapimcilara cok tesekür ediyorum. Serpil

Adsız dedi ki...

Merhaba diziniz hayırlı olsun..Bende rumeli kökenliyim o yüzden ilgimi çekti.Şu an diziyi izliyorum.Yalnız aksanlar hiç olmamış.Rumeliden çok karadeniz aksanı konuşuyorlar.

Adsız dedi ki...

diziyi izledim süpperrrrrrrrr.bende makedonyadan göçen bi ailenin kızıyım konuşmaları kıyafetleri gerçektende beni çok heyecanlandırdı o günleri görmedim ama babannemin anlattıkları kadarıyla biliyorum.aslında birazdaha şiveli konuşabilirler ama yinede çok güzeldi........

Adsız dedi ki...

diziyi izledim süppeeeeeeer.bende makedonyadan göçen bi ailenin kızıyım izlerken beni dizi beni çok heyecanlandırdı babannemden bildiğim kadarıyla kıyafetleri konuşmaları çok güzel yanlız biraz daha şiveli olabilirmiş yinede çok beyendim birde bizim meşhur şalvarlarımız var düğünlerde giydiğimiz onuda görürsem çok mutlu olucam böyle bi proje düşünüldüğüiçin çok teşekkür ederim...

Adsız dedi ki...

ben Makedonyalıyım diziyi çok beğendim aksanlar olmamış diyen arkadaşım sanırım Makedonyada nasıl konuşulduğunu pek bilmiyor.
ben üsküplüyüm oyuncuların yarısı üsküplü ve yarısı arkadaşım. kesinlikle şivelerini değiştirmeden konuşmuşlar. ayrıca Erdal Bey ve Şebnem Hn. ın şiveri de süper. tek kelime ile mükemmeldi.

Adsız dedi ki...

Rumeli kökenli bir olarak diziyi gerçekten çok beğendim.Mekan çekimleri,kostümler,makyaj,yöresel ağızlar ile birlikte gerçekten harika bir dizi olmuş.Uzun zamandan beri ekranlarda Rumeli dizileri izlememiştik.Bu diziyi izlerken bir şey farkettim. Herkes kendi coğrafyasından olan yerlere ait dizileri izleyince daha mutlu oluyor. Lütfen bu düşüncem ayrımcılık olarak adledilmesin.Yalnız bir şeyi de söylemeden geçemeyeceğim. Hande Subaşı yöresel ağız ile pek konuşamıyor, en azından seslendirme sanatçısı buna dikkat etmiş olsaydı.Dizinin öncüleri Erdal Özyağcılar,Şebnem Dönmez,Kasap Cabbar,Zarife ve diğerleri kelimenin tam anlamıyla bir harika. Sn. Akar'a,değerli sanatçılara ve bu dizide emeği geçen herkese bize güzel ve kalite bir dizi izlettirdiğiniz için SONSUZ TEŞEKKÜRLER.

Handan Bz

Adsız dedi ki...

bencede ii bi diizi gibi görunuo hem oyuncu kadrosuda cok guxzell e daha nolsunn!!!!!!!

Adsız dedi ki...

Sayın Akar ve Karlıdağ ,

Böyle bir projeye imza atarak Balkan kökenli tüm Türkleri çok mutlu ettiniz.

Sizlere çok teşekkür ederim.

Saygılarımla,
Tülay Yaşar

Adsız dedi ki...

Ben da isteyım bişii süliim: Bi arkadaşın degerlendırmesi çoksi dogri... Mutlaka insancıklar kendı kültürleri ila ilgıli bişi izledıklerinda daa çok oşlınıylar bundan... Ben de uslovya macırı bir ailenin -ne yazık ki gidıp da oraaları güramamış- bir ferdi olarak , bu diziyi izledıgımda çoksi eyecanladım.Dialektler akkındaki olumsuz eleştiriler bence dikkate alınıp dizının ilerleyen bölümlerinde olumlu bir gelişme izleyecektır tamina... Fakat Makedoniya'nın çok küçük bir bölge olmasına ragmen çok farklı şiveler kullanılan bir memleket olmasıni da unutmaalım zere...Yabancı Damat dizısında Antep şivesıyla yakaladıgi başarıyı , bu dizıda kullandıgi maacır şivesıyla da pekıştıran Erdal Özyagcilar karşisi sira önünde egılmekten başka bişii yapamayıs sanırım... Arika... Zarifeyi oynayan kızcazimizla , baytarın nukacıgi çoycak da çoksi başarıli...Nekaa güzol bi dizı bu yaa... A şini o aga dizılarındaki sahtecilige bakın, bi de buraandaki maksımlııa... Abe isteydım bişii taa süliim, sezınmışiken... Makedoniyaanda kimse "Hatice, Hasan..." dimes... "Atice" der, "Asan" der... Tebrıklar...

Adsız dedi ki...

dizi muhteşem. çok kaliteli.Tetova göçmeni olarak diziye bayıldım. erdal özyağcılar hariç diğer oyuncular şiveyi çok güzel konuşuyorlar. makedon türklerinde "kızan" kelimesi kullanılmaz. o çingenelerin lafıdır. inşallah düzeltirler.

Adsız dedi ki...

Diziyi izlerken annemi aradım anne ne seyrediyorsunuz ? cevap rumelili bişi var onu izliyoruz :) oldu. Diziyi hayata geçirenleri burdan tebrik etmek isterim bu kadar kargaşa bir hayat ortasında eğlenceyi bu şekilde karşımıza çıkarttıkları için. Anlayamadığım tek şey dizi neden geçmişte çekilmiş bir filmin aynı modunda başladığıdır. Bilen varmıdır bilmiyorum fiddler on the roof adlı
1971 yapımı film. türkçe adıyla damdaki kemancı. cevabı çok merak ediyorum.

Adsız dedi ki...

herkesi kutluyorum ve 20 eylül reytin raporu başarıyı göstermeye yetiyor bence.
:
2007-09-21 14:43
20 Eylül Perşembe Reyting Raporu
...

20 EYLÜL 2007 PERSEMBE
NO PROGRAM ADı KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 --FC SION-GALATASARAY [NET] ATV 16,00 42,30
2 --ANNEM [NET] KAND 9,50 26,70
3-- KURTLAR VADISI PUSU [NET] SHOW 9,20 26,20
4 --KAVAK YELLERI [NET] KAND 8,80 24,40
5 --KANAL D ANA HABER BULTENI [NET] KAND 6,30 22,80
6 --ELVEDA RUMELI [NET] ATV 5,50 16,40
7 --SPOR GUNDEMI KAND 4,40 14,00
8 --STAR ANA HABER BULTENI [NET] STAR 4,20 15,80
9 --ATV ANA HABER BULTENI [NET] ATV 4,00 16,40
10-- KURTLAR VADISI PUSU (TKR) [NET] SHOW 3,80 14,30

Adsız dedi ki...

oyuncu kadrosu içinde evin üç numaralı kızı Zarife nin adı niçin yok?
bilmeyenler için
Zarife FİLİZ AHMET
sitede de eklenerek yer alması dileklerimle

Adsız dedi ki...

ay em ben süleyim bişe. kalmayim pekmezlenmeden. :) biz ta maacirız, çok begendık bu diziyi. üldük gülmekten. gene o zarife,alex em baytar o ka güzel yapmişlar ki o ka olsun.. ügrensın em obirları onlardan nası lazim konuşulsun.

dedelerimin toprağını, hikayelerini, müziklerini bana seyrettiren herkesin emeğine sağlık..

başarılar...

Adsız dedi ki...

HARİKA BİR DİZİ.BU KADAR GÜZEL BİR KADRO OLUNCA DİZİ SEYREDİYO İNSAN HELE BİRDE KONUSU HOŞ.LÜTFEN KISA KESİP TADINI DAMAĞIMIZDA BIRAKMAYIN.VEDE ÇOK UZATIP TADINI KAÇIRMAYIN.

Adsız dedi ki...

bence çok güzel bi dizi.dizide en sevdiğim karakter zarife,bi kere şivesi çok hoş dizide emeği geçen herkese ve atv'ye teşekkür ediyorum

Adsız dedi ki...

Töreler,kan davaları,aşiretler,silahlar vs. Ohh be vallahide billahide ilaç gibi geldi bu ELVEDA RUMELİ.Tüm emeği geçenlere sonsuz teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Dizi çok güsel bea..Bilırımda sülerim..Harbi bir iç Anadolu delikanlısı olarak Makedon göçmeni bir hanımla evlendim.Eskiden dalga geçmek için makedon göçmeni şivesi ile konuşurdum.Diziyi keyifle seyrettikçe günlük konuşmamda da bunu kullanır oldum.
Kendi kültürmümü kaybetmemek için dizi kaldırılsın derim.Yok be kızanım aynen devam derım..
Bu projeyi hazırlayanları da tebrik ederim.sağolsunlar..

Adsız dedi ki...

Film çok güzelde şivelere biraz trakya ağızıda karışmış

Adsız dedi ki...

dizi çok güzel her hafta yeni bölümü sabırsızlıkla bekliyoruz.3. bölümün sonunda çalan türkünün adı nedir? harikaydı tüm ekibi kutluyoruz. başarılar.....

Adsız dedi ki...

istiyım benda süleyım ani ya dizi çok güzel... zarife ve alex arikalar...zarife nin konuşmaları ve kullandığı yüz ifadesi çok güzel ve dizideki en doğal kişi bana göre...dizide emeği geçen herkese teşekkürler... kurtardılar bizi konaklardan ,ağalardan... bu dizide herşey var dram da komedide... e valla helal olsun... te okaa.

Adsız dedi ki...

merhaba dizi tam anlamıyla harika bende bir göçmen kızıyım dizideki konuşmalar ve kıyafetler çok hoşuma gitti.dizi müzikleri adeta beni oralara götürüyor bütün ekibe BAŞARILAR...

Adsız dedi ki...

isterim bişiy süleyim!!ilk bölümünden beri heyecanla beklediğim süper bir dizi!!ancak hande subaşı yerine berrak tüzünağaç!ın getirilmesi üstelik marifetmiş gibi her kareye ısrarla sokulması ve okadar iyi tiyatrocuları es gecerek kötü şivesiyle sürekli karşımda belirmesi diziyi izlerken zaplamama sebep oluyor:(zarife ve alex'in aşkına hayranım ne kaaa güzel lazım onlar gibi ulalım:)ne olursunuz birşeyler yapın ya yeni vahidemiz şiveyi kapsın yada vahidelikten istifa etsin onun konuşmalarına odaklanmaktan zevk alamaz oldum yaaa:s

Adsız dedi ki...

allahım böyle bir yakışıklılık olamaz... tıbbiyeli mustafa diyoruuuum.mükemmel bir oyuncu ayrıca çok yakışıklı siteye resmini koymanızı rica ediyorum...

Adsız dedi ki...

İSİMSİZ TRAKYALI
DİZİ HARİKA HELE NAMMIKK DAHA Bİ HARİKA BE YAWW.VAHİDEYLE MUSTAFANIN ASKINA HAYRANM.ZARİFEDE COK TATLI ALEXDE.O İKİ KÜCÜK KIZ ORANIN YERLİSİ HERHALDE NE SEWİMLİLER ÖYLE.Bİ TARİHÇİ OLARAK FİLMİ KAÇIRMADAN İZLİYORM.HERHALDE İLERİKİ BÖLÜMLERDE KÖY KÖY BASIP TÜRKLERİ RUMELİDEN CIKAEMAYA CALISCAKLAR .DİZİ EKİBİNE BAŞARILARRRRRR HEPİNİZ ÇOK TATLISINIZ.: ) : ) : )

Adsız dedi ki...

Herkese sevgiler,saygılar...Eminim izleyen herkes çok çok sevdi bu diziyi lakin Kosava'lı Arnavut göçmeni biri olarak başka türlü bir duygusallıkla izliyorum ben. Herkesin ellerine emeğine sağlık...

Adsız dedi ki...

ya dizi süper tek kelimeyle yalnız dizi yayından kaldırılcak diye bişiler dönüyo etrafta inş. yoktur öle bişe yaa çok saçma olur yani o kadar kötü diziler varken neyse bende dizinin sürekli takipçilerindenim hayranlıkla seyreddiyorum kadro da süper bu diziden bizi mahrum bırakmazlar inş

Adsız dedi ki...

ya bu dızı cok guzel kac bölum daha sürer bılmıyorum ama muhakkak kı sınemada bıtmelı ve sımdıden cd lerı satısa cıkmalı bu zamana kadar yapılmıs en güzel yöresel dizi basarılar

Adsız dedi ki...

Erdal Özyağcılar oynuyorsa bütün diziler süperdir

Adsız dedi ki...

bu kadro hepsi muhteşem güzel bir dizi oradaki tıbbiye nin mücadelesi bugünlerin catlısı ogün leri sevdası ALLAH türkü korusun ve yüceltsin vede gizli sevdalar bütün kadroyu canı gönülden tebrik ediyorum hepsi rollerinin hakkını vermiş bu kadar güzel eglenceli ve aşkların gerçeği

Adsız dedi ki...

ben bir egeli zeybek diyarından ama bu dizi çok güzel hayran kaldım şivesine ve tüm kadro muhteşem konusu tıbbiyeli nin mücadelesi catlıların ve ogün lerin vatan aşkı gibi birde dizinin komedisi ve gizli sevdalar VAHİDE yani Berrak tüzünataç dahada renk katmış ama karakalpaklı açığa çıkarılmasaydı daha güzel olacaktı genede süper bir dizi tebrikler

Adsız dedi ki...

Lazım bişe süleyim size, pazartesi günlerini iple çekiyorum, makedonya göçmeni bir ailenin ferdi olarak zevkle izliyorum bu filmi. iyiki yapmışlar, yüreğinize sağlık.

Adsız dedi ki...

luran ahmeti dimitri karakterini çok iyi canland1r1yor.

Adsız dedi ki...

ELVEDA RUMELİYİ ÇOK SEVİYORUM ,OYUNCULARİNA VE EKİBE TAM ANLAMIYLA HAYRANLİK DUYUYORUM.HELE O MÜZİKLER MUHTESEM.İNSALLAH EN YAKİN SÜREDE SU MÜZİKLERİ BİR ALBÜMDE TOPLARLAR. GENC OYUNCULARDA EN FAZLA ERTAN SABANİ YANİ NAMİDİYAR ALEXİ ÇOK SEVİYORUM.ALDİĞİ ÖDÜL İÇİN TEBRİK EDİP BAŞARİLARİNİN DEVAMİNİ DİLİYORUM...

Adsız dedi ki...

bende lazım bişiy sülüyem. çok güzel bir dizi.pazartesi olmasını iple çeker hale geldik.bu dizi hiç bitmesin.bayılıyoruz valllaaaaaaa süpeeerrrrrrrrr....

hülya dedi ki...

bende bişiy süleyim isteyim.dizi süper.daha ilk bölümden belliydi.valla pazartesiyi sabırsızlıkla bekler olduk.bütün ekibe tebrikler..zarifeyle alex kavuşsun artık...

Adsız dedi ki...

başta sevmiştim ama soınra gerçeği görünce artık islemiyom oyuncular ve müzikler çok güsel ama abdülhamit kötü birisi değil şahsen itaatçileri sewmiom saçmaa

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi hastasıyım hiç kaçırmıyorum oyuncu kadrosu süper tanınmamış isimlerin olması bence iyi tolgahan sayışmanı çok beğeniyorum dizi mükemmel gidiyor