1 Eylül 2007 Cumartesi

ELVEDA RUMELİ İZLEYENLERİ AĞLATACAK

'Elveda Rumeli' izleyeni ağlatacak

Sinema filmi ve TV dizilerinin iki başarılı yönetmeni Serdar Akar ile Tarkan Karlıdağ iş ortağı olup ilginç bir projeye başladı.
Akar ve Karlıdağ, şu günlerde Türkiye ile Makedonya arasında mekik dokuyor.
Çünkü ikili sonbaharda yeni yayın döneminde atv'de ekrana gelecek iddialı bir dönem dizisi için kolları sıvadı.
Makedonya'da çekilecek "Elveda Rumeli" adlı dönem dizisi 1900'lü yılların başında geçen ve izleyen herkesi ağlatacak dramatik bir kurgusu olan öyküyü ekrana taşıyacak. Türk ve Makedon oyuncuların rol alacağı dizinin teknik ekibi de Türkler ve Makedonlardan oluşacak.
Star TV'de ekrana gelen "Geniş Zamanlar"ın da yönetmenliğini yürüten Serdar Akar, yeni projesi için "Geniş Zamanlar"ın yaz tatiline birkaç hafta kala yapımcısı Ata Türkooğlu'ndan izin istedi. Akar'ın yokluğunda ise "Geniş Zamanlar"ın yönetmenliğini Taner Akvardar üstlendi.

12 yorum:

Unknown dedi ki...

bugun fragmanını izledim ve belki ilginizi çeker oranın insanlarının istanbul celaliyede kurmus olduğu bir site var rumeli konakları adı altında benim ananem de orada yaşıyor..eğer ilginizi çekerse dizi ekibi olarak bana ulaşabilirsiniz..
şimdiden başarılar diliyorum..

burcu_da@hotmail.com

Adsız dedi ki...

selamlar öncelikle tüm yapım ekibini canı gönülden kutlarım.bende bir rumelili olarak bu tür bi yapımın ortaya çıkmasından gerçekten gurur duydum..rumeli insanının sıcaklığı sevecenliği bu diziyle ortaya çıkacağına inanıyorum.başarılarınızın devamını diliyorum
rüçhan b.b

Adsız dedi ki...

valla daha baslamadı ama cook gzl e benzıyor dızıde bazı tanıdıgım ısıler var.. makendonyalı(uskuplu) ınanıyorum kıı bu dızıyı hıc kacırmadan ızlıycemmm konusmalarıınıı cokk sevıyorumm o suveyı benım anne tarafım cok kullanırrr basarılar dılıyorummm:))

Unknown dedi ki...

Dizinin yayınlanmasına çok zabir zaman kaldı. Böyle bir senaryoyu düşünen arkadaşları canı gönülden kutluyorum. Benim ailemde Nevrekoptan ( Kupirlan köyü) gelen göçmen bir aile. Dedemlerin gelişi 1910 lu yıllara rastlıyor. Bütün çocukluğum dedemin bana oradan gelirken yaşadıkarını anlatmakla geçti. O yaşananları küçük küçük notlarda tutmuştum. Hatta çocukken bir de hikaye yazmıştım bununla ilgili. Annem bu notları eski ders kitaplarımın olduğu bir valizde saklamış olsa gerek. Eğer bulursam sizlere yazacağım. Umarım gerçeğe daha yakın bir hikaye için katkısı olur.
Bu konuyu işlemeyi akıl eden ve aynı zamanda oynayarak güncelleyen ve tüm emeği geçenlere şimdiden çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Soluksuz izledim, makedon insanlarının ne kadar hoş görülü, iyi niyetli insanlar olduklarını herkes görsün, bilsin. Nasıl kardeşçesine dil, din, ırk ayrımı yapmadan birarada yaşamışlar. Keşke daha önce düşünülseydi.
NAZİFE

Adsız dedi ki...

diziyi izledim süppeeeeeeeeeeerdi. bende makedonyadan göçen bi ailenin kızıyım böyle bi dizi yapılması beni çok mutlu etti diziyi izlerken çok heyecanlandım kıyafetleri ve konuşmaları güzeldi yanlız biz daha şiveli konuşuyoruz bide bizim geleneksel şalvarlarımız var düğünde giydiğimiz onlarıda dikkate alırsanız çok sevinirim. böyle bir dizi yaptığınız için sizi tebrik ediyorum. nakatiye hayırliye(hayırlısı olsun)..... sezen

Adsız dedi ki...

muhteşem bir eser oyuncular bir okadr profösyonel bence herşeyiyle tam bir duvar örecek bir dizi isminden söz ettirecek tolgahan sayışmanın oyunculuğuda muhteşem burada bunu dizilerin üstadı ve ekranların duayeni diyebileceğim Erdal Özyağcılarda tamamlıyor ... Türk insanı mizahı sever ve Gururlanıcağı bir kaç sahnede bunu irdeler meşrutiyet zamanları bunun için yeterli sahneler mizah ustasıda işin içinde olunca tam bizlik bi dizi...

Adsız dedi ki...

çok şahane bir yapım olmuş, oyuncularda iyi seçilmiş. şebnem sönmez müthiş,'atom karınca'.bu tür güçlü senaryolu kadrolu diziler istiyorum.

Adsız dedi ki...

bence hande subaşının diziden çıkması çok kötü oldu tamda alışmışken onu yeniden görmek istiyoruz elveda rumelide

Adsız dedi ki...

hande subaşıyı geri istiyoruz elveda rumelide onsuz dizinin tadı kaçtı

Adsız dedi ki...

hande subaşı tekrar elveda rumeliye lütfen çok alışmıştık biz ailece ona onsuz diziyi izlemek içimizden gelmiyo

Adsız dedi ki...

ben elveda rumeliyi çok severim hemde hiçbir bölümünü kaçırmam.hele oradaki mustafa benim içimi bayıyor.keşke hiç bitmese ...diyorum ve herkese iyi günler diyorum.heee!!!!!bu arada elveda rumeliyi izlemenizi tavsiye ederim :) :) :) :) :)