1 Eylül 2007 Cumartesi

ASLI TANDOĞAN KİMDİR-ASLI TANDOĞANIN RESİMLERİ




Ömer Vargı’nın yönettiği "Kabadayı" adlı yeni Şener Şen filminin yıldızı Aslı Tandoğan, o munis görüntüsü altında insanı ürküten özelliklere sahip.
"Kabadayı"da canlandırdığınız karakter nasıl biri?
Şener Şen, eski bir kabadayı... Onun, sonradan oğlu olduğunu öğrendiği İsmail Hacıoğlu’nun kız arkadaşını oynuyorum. Yeni kabadayılardan Kenan İmirzalıoğlu da bana tutkun ve peşimi bırakmıyor.

Anlaşılan bu durumda Şener Şen devreye giriyor... Onun gibi bir ustayla çalışmaktan dolayı heyecanlı mısınız?

Bu, çok garip bir duygu. Yıllarca televizyonlarda izlediğiniz insanla aynı seti paylaşıyorsunuz. Bu insanları ekranlarda, sinema perdelerinde seyrederken, onlar başka bir boyuttaymış gibi geliyor size. Onlarla bir araya gelince, siz de boyut değiştirmiş oluyorsunuz.

Bu boyut değiştirme lafı, Doğu felsefelerine olan ilginizden mi geliyor?
Doğu felsefesi derken, reiki filan gibi şeylerle ilgim yok. Beni çeken dövüş sanatları.

Wing Tsung tekniğiyle dövüşen bir kung-fu ustasıymışsınız. Ne demek bu?
Ustalık kısmı abartılmış. Wing Tsung’a beş yıl önce başlamıştım.

Ustalık kısmı abartılmış. Wing Tsung’a beş yıl önce başlamıştım.
Aslında öyle dememiştim. Çok sert bir spor olduğunu söylemiştim. Savunma sporu değil sonuçta.

Saldırı sporu mu?
İkisi de değil, bir savaş sanatı. Kung-fu’nun bir türü. Bunu Çin’de bir rahibe buluyor, Wing Tsung adlı bir kadına öğretiyor ve birlikte geliştiriyorlar. Rakibinizden aldığınız enerjiyi, ona karşı geri kullanmak üzerine kurulmuş bir teknik.

Aynı zamanda at biniyorsunuz, iyi bir nişancısınız, dalgıçsınız... Hálá Wing Tsung derslerine devam ediyor musunuz?
Evet. Haftada dört-beş saat çalışıyorum.

Bir erkekle kapışsanız, onu dövebilir misiniz?
O ilk darbeyi almazsam, tabii ki sonuçta karşımdakinin tekniğine bağlı olarak dövüşebilirim. Ama ben, "Birilerini dövebilirim" diye bir şey diyemem.

Ama bir kapkaççıyı dövmüşünüz. O nasıl oldu?
Cihangir’de eve doğru gidiyordum. Çantamı almaya çalıştı.

Herhalde pişman olmuştur.
Kafasını gözünü filan dağıtmadım; ama bana zarar veremeyecek hale getirdim.

Konservatuvar maceranız nasıl başladı?
Babam balet, annem resimle uğraşır. Küçükken bale yapıyordum, ama pek esnek değildim. Bilkent’te keman bölümüne girdim, bir sene okuduktan sonra Hacettepe Üniversitesi’nde arp bölümüne geçtim. Orta, lise, üniversite derken, 10 sene sonra okulu bitirip Antalya Devlet Opera ve Balesi’ne girdim.

Artist olmak nereden aklınıza geldi?
Şimdiki menajerim bu konuda çok ısrarlıydı. İstanbul’dan sürekli arayıp "Gel şirketlerle bir görüş" diyordu. 10 yıl mesleğime emek vermiştim. Önceleri bu nedenle istemedim. Sonra bir dizi görüşmesi için İstanbul’a geldim ve kaldım.

Yavaş yavaş ünlü olmaya başlıyorsunuz. Ünlü olmak eğlenceli bir şey mi?
Daha çok ünlü değilim. Ama umarım eğlenceli bir şeydir. Çünkü insanın özel hayatı kalmıyor. Üstelik ünlü bir sanatçıysanız, topluma örnek olmanız lazım.

"Türk filmlerindeki hangi karakteri oynamak istersiniz" diye sorulunca, "Malkoçoğlu" demişsiniz. Malkoçoğlu olmak nereden gelir bir genç kızın aklına?
Onlarla dalga geçmedim. Küçükken kuzenim ile "Malkoçoğluculuk" oynardık. Kendimizi videoya çekerdik. Yüzümüzün bir tarafına bıyık çizip kötü adam olurduk. Öbür yanımız iyi adamdı. Çok eğlenceliydi.

Yaşam felsefenizi bir-iki cümleyle özetleseniz?

Her anımı güzel yaşamaya çalışıyorum. Beş dakika sonrasını düşündüğünüz zaman, içinde bulunduğunuz anın tadını çıkaramazsınız. Tabii ki ileriyi düşünmek zorundayız, ama anı yaşamıyorsan, hayatı yaşamıyorsun demektir. Hayata bakışım şu cümle ile özetlenebilir: "Yaşamı kovala, anını yaşa, yaşamı umursa, mutlu ol ve çevrendekileri mutlu et. Çevreni güzelleştir, üret ve zamanın değerini bil."

Birlikte olacağınız erkekten neler beklersiniz?
Zeka benim için çok önemli. Ama fiziksel özellikleri de önemli.

Peki ya para?
Paraya önem vermem. Ama "İki gönül bir olunca samanlık seyran olur" diye düşünenlerden de değilim.

Gerçekleştirmek istediğiniz idealiniz nedir?

İyi bir oyuncu olmak istiyorum. Bir de dünyayı gezmek... Ama turist gibi değil... Gittiğim yerlerde gerçekten yaşamak istiyorum.

Mesela Çin’de...
Aynen öyle....









57 yorum:

Adsız dedi ki...

ASLI SANA A$IK OLDUM ...
KURTAR BENI....
YOKSA BA$INA TATLI BELAYI ALDIN
MAKEDONYALI
Suny_beach2004@hotmail.com

Adsız dedi ki...

başarılı bir dizi...yapımcıları, yönetmenleri ve oyuncuları cani yürekten kutluyorum...osmanlının büyüklüğü, hoşgörüsü çok güzel işleniyor...balkanlardan her geleni bulgar, makedon, sırp sananlara güzel bir örnek...bizlere tarihimizi tekrar yaşamamıza vesile olanlara çok teşekkürler...oyuncu kadrosu mükemmel...her yeni bölümünü sabırsızlıkla bekliyoruz...süperrr...

Adsız dedi ki...

Aslı tandoğanı dudaktan kalbe dizisinde tanıdım we rolünü o kadar güzel oynamışki ben hayran oldum bende bayan olmama rağmen ona hayranım we makyaj yok o kadar doğal güzelliği warki
inşl bu dizi çok sewilir we başarısı artar diye ümit ediyorum we seni çok sewiyorum birde dudaktan kalbe dizisiniz müziği o kadar güzelki gecenin hüznü harika çok sewiyorum burak hakkıda çok güzel rolünde onuda çok sewiyorum we hatta aşığım desem daha iyi olur dizide emeği geçenlere tşkler we başarılar dilerm

Adsız dedi ki...

bu diziye hayranım herkez çok güzel oynuyo yeni bölümlerini heyecanla bekliyorum bu dizi için herkeze tşkr ederim süper

Adsız dedi ki...

lütfen elveda rumelideki o hüzünlü parçayı kimin söylediğini yazarmısınız sadece müzik ve bi bayanın sesi kim o allah askına söyleyin ayrılık müziği gibi bi fon müziği gibi bir sey

Adsız dedi ki...

Kizim süpersin vede böyle devam et !!!
Herzaman destekliyorum.....

Adsız dedi ki...

eskiler derdi ki bakış insanı aşık eder diye ben 28 yaşında bir öğretmen olarak ilk defa bu tezin doğru bir düşünce olduğuna inandım aslı o ne göz yaaa direk sana aşık oldum yaa

Adsız dedi ki...

Oyunculuğu süpper
Zaten gözlerine de bittim
Vuruldum gitti...

kanas_ dedi ki...

Öncelikle senin gibi bir insanı dünya gözüyle görmekten o kadar memnunumki,bir bakışına canımı verebilirim.Abartmıyorum rüyalardakiperikızları kadar güzelsin.Tıpkı güneş gibi insanın içini ısıtan ilahi bir güzellik.Zaten oda allah vergisi.Neyse hayat boyu başarılar aslıcım.Tüm güzellikler seninle olsun......

arag dedi ki...

inanırmısın seni kabadayı filminde ilk defa tanıdım
rolün çok harika oynamışsın tebrıkler
ben seni masumca çok sevdim gerçekten
ama bu bi hayal
keşke seni bi kere canlı görebileydim
senin yerin benim yerim farklı sana sadece başarılar diliyorum
k.i.b
her zaman seni izliycem
seni seviyorum

arag dedi ki...

inanırmısın seni kabadayı filminde ilk defa tanıdım
rolün çok harika oynamışsın tebrıkler
ben seni masumca çok sevdim gerçekten
ama bu bi hayal
keşke seni bi kere canlı görebileydim
senin yerin benim yerim farklı sana sadece başarılar diliyorum
k.i.b
her zaman seni izliycem
seni seviyorum

arag dedi ki...

inanırmısın seni kabadayı filminde ilk defa tanıdım
rolün çok harika oynamışsın tebrıkler
ben seni masumca çok sevdim gerçekten
ama bu bi hayal
keşke seni bi kere canlı görebileydim
senin yerin benim yerim farklı sana sadece başarılar diliyorum
k.i.b
her zaman seni izliycem
seni seviyorum

Adsız dedi ki...

aslı seni çook seviyorum canım benimmm kabadayı filmine gittim çook güzeldi herkez gitmeli

Adsız dedi ki...

oyunculuğunuz süper ayrıca çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzelsiniz

Adsız dedi ki...

aslı ççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkk güzelsin ve ben sana aşık oldum

Adsız dedi ki...

aslı inanmazsın ama egero kursan tabii bensa na aşıkol dum ve ismailha cıoğlundanda nefret ettimm o filmdens onra o filmkab adayııı bensa na asığımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm kaydetmeni beklemiyorum ama msn adresim
alfonso_3355@hotmail.com

Adsız dedi ki...

aslı o kadar tatlısın vee rolünü o kada süper oynuyosunki sana gerçekten hayranım..ben inanıyorumkii ilerdede çok iyi yerlere geleceksiin seni çoooooooooook sevioorum =)))

Adsız dedi ki...

ailece diziye bayılıyoruz

harkes rolünü iyi yapmiş
bağımlısın olduk inanırmısınız
ama aslının göz yaslarına yürekmi dayanır
sizce

Adsız dedi ki...

Aslı gerçekten süper oynamışsın tebrik ederimm

Adsız dedi ki...

Aslı çok güzel ve çok tatlısın böyle devam et

Adsız dedi ki...

Aslı gözlerin çok güzell valla gözlerine hasta oldum

Adsız dedi ki...

asli ben bulgaristadan yaziyurum dudakta kalbe dizinizi izliyorum sizin hayranizim. makyajsiz daha bir guzelsiniz sizle olan hershey merak ediyorum bana bir mesas birakirsaniz cok sevinirim

baran dedi ki...

baran isimli kişi dediki elveda rumeli değilde bende arnavutum gerçi bilirim şenerşen amcama slm söyleyin baran dan yeter herkeze saygılar sevgiler bol şanslar şkerli tatlı bir hayat sürün öpüldünüz ;)

Adsız dedi ki...

Aslı ablacım dudaktan kalbeden önce seni hiç tanımıyordum ama tanıdıktan sonra sana hayran kaldım oyunculuğunu çok beğeniyorum artık resmen dudaktan kalbe hastası oldum dizideki karakterini kendime çoooook benzetiyorum çünkü bende sevdiğime kavuşamıyorum dizinin hiç bitmemesini istiyorum Burak abime onu çok sevdiğimi söyle tabii senide çoook seviyorum ikinizide öpüyorum ikinizde sağlığınıza çoook dikkat edin........

Adsız dedi ki...

aslı gerçekten seni çok seviyorum dudaktan kalbeyede bayılıyoru cok tatlısın artvin hopa

Adsız dedi ki...

aslıcı sana bayılıyorum ve senin gibi olmak istiyorum melek gibisin seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk öpüyorum

Adsız dedi ki...

diziye bitiyorum ayrıca sanada bayılıyorum hepiniz süpersiniz burak hakkıda süper oynuyo hepinizi çokkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

aslıcım hem sana hem diziye hayranım ayrıca burak hakkıdayıda çok beğeniyorum sizleri yakından görmeyi çok isterdimmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

aslı sana bayılıyorum kenenla çoooooooooooooooook yakışıyorsun

Adsız dedi ki...

aslı tandoğan sen harika bir kızsın dizini büyük bir hayranlıkla izliyorum,burak hakkı ya özellikle hayranım. o boy o gözleri hele çok yakışıklı ve karizmatik çok.ben inanıyorumki aslı sen çok iyi bir yere geleceksin dizi mükemmel sen çok güzelsin çok güzelsin

Adsız dedi ki...

aslıyı ben aşka sürgün dizisindede 29 30 dizisindede ah istanbul dizisindede izlemiştim ama aslıyı hiç hatırlamıyorum dudaktan kalbe dizisinde aşık oldum sıfır makyajla 18 yaşında göstermesi hiç normal değil o yüzden aşığım hemde kendisi 29 yaşında şu anda kemer.zincirleri@hotmail.com

Adsız dedi ki...

canım aslım seni çok seviyorum dudaktan kalbe filmine bayıldım 1tane filmi 100kere koysalar genede izlerim bütün bölümleri anlatabilirim .dudaktan kalbeyi gündüzleri hiç kaçırmıyorum.seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

aslı ablacım seni çok seviorum dudaktan kalbede tanıdım seni mütişsin orda kişiliğin harika ben de senin gbi olmak isterdim çok iisin haytta başarılar dilerim inş. oynadığın bütün dizilerde rekor kırarsın:D:D

Adsız dedi ki...

aslı abla çok güzelsin dudaktan kalbede süper oynuyorsun hatta burak abiye yakışıyorsun sana hayatında başarılr dilerim güzellim allaha emanetol

Adsız dedi ki...

tek söz BU DİZİ BİİİİİİİİİİİİİİRRRRRRRRRR NUMARA

Adsız dedi ki...

aslıcım çok tatlısın çok güzelsin o kadar iyisinki söyliyecek hiç bir şey bulamıyorum.tek kelimeyle muhteşemsin sana çooooooook çoooooook aşığım.Ayrıca seni en çok DUDAKTAN KALBE,de beğeniyorum.her bölümü sabırsızlıkla bekliyorum.SANA ÇOOK AŞIK OLAN HAYRANIN

Adsız dedi ki...

aslı abla yorumları okuyormusun bilmiyorum ama seni kabadayı filminde tanıdım.başarılarının devamın dilerim.kib.öpt.aeo

Adsız dedi ki...

aslı abla yorumları okuyormusun bilmiyorum ama seni kabadayı filminde tanıdım.başarılarının devamın dilerim.kib.öpt.aeo

baso dedi ki...

aslım seni çok seviyorum tam koyu hayranınım dudaktan kalbenin her bölümünü izliyorum

Adsız dedi ki...

harikasın aslı seni çok seviyorum hiç kimse seni benden çok sevemez öpüyorum hoşçakl talım

melis dedi ki...

aslı seni çok begeniyorum ekranda çok sade ve dogal bi duruşun var rolünü çok güzel oynuyosun dizini izlerken sanki gerçekmiş gibi senle aglıyor ve senle gülüyoruz başarılarınn devamını dilerim...

Adsız dedi ki...

alsi seni cok ama cok seviyorum!!! dudaktan kalbe`de oynamana okadar cok sevindimki...
sen cok basarilisin.insallah hep böyle kalirsin!!!
seni cok öptüm...

Adsız dedi ki...

alsi seni cok ama cok seviyorum!!! dudaktan kalbe`de oynamana okadar cok sevindimki...
sen cok basarilisin.insallah hep böyle kalirsin!!!
seni cok öptüm...

Adsız dedi ki...

ben asli tandogan`i dudaktan kalbe dizisinde gördüm ve en büyük hayrani oldum .ona bir gün onu ne kadar sevdigimi söylemek isterim.

"(asli nin kardesi varmi)"

Adsız dedi ki...

aslı okadar guzelsinki ne biliyim yani sana dokunsam kalbıim durur tatlı yaratık erdal senı sevıyor

Adsız dedi ki...

aslı supersın senın gıbı bı kızla çıkmak isterdim harıkasın tatlı yartık yazan erdal zengin

Adsız dedi ki...

Aslı abla msn'nizi gönderirmisiz?Sizi çok seviyorum
ryu_kanarya@hotmail.com

TANJU dedi ki...

SELAM BEN TANJU ASLI SENİN HAYRANIN VE SENİNLE TANIŞMAK ÇOK İSTİYORUM AMA SEN YİNEDE MSN ADRESİMİ AL BELKİDE TANILMAK İSTERSİN BİR FİLİMLERİN ÇOK GÜZEL BYE MSN ADRESİM dj__ates__44@hotmail.com

TANJU dedi ki...

SELAM BEN TANJU ASLI SENİN BÜYÜK HAYRANINIM AMA SENİ BİR ÖMÜR FİLİMLERİNİ İZLEYECEM VE SENA MSN ADRESİMİ VERİYORUM OK dj__ates__44@hotmail.com

Adsız dedi ki...

asli seni cok seviyorum kiz olmama ragmen sana tapiyorum burak abiyi de cok seviyorum.Biliyormusun dudaktan kalbe´deki rolüne kendimi cok benzetiyorum cünkü bende lamia gibi seviyorum ama kavusamiyorum...Bu filmin bagimlisi oldum her bir bölümde agliyorum ve her bölümü sabirsizlikla bekliyorum.Bu film hic bitmesin istiyorum ama lamia´nin ve kenanin da kavusmasini istiyorum.Asli abla biliyormusun seni burakla cok yakistiriyorum gönülisterdi ki gercek hayatta da beraber olmaniz ama bu sizin özeliniz.

Adsız dedi ki...

aslı tandoğan seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkk seviyorum dudaktan kalbe dizisini hiç kaçırmıyorum artık burak hakkıyla kavuşmanızı istiyoruz...

Adsız dedi ki...

aslı hanım sizi ve kenan beyi çok seviyorummmm dudaktan kalbe dizisini çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel oynuyorsunuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz sizi çok seviyorummmmmmm

Adsız dedi ki...

aslı tandoğan seni çok beğeniyorum dudaktan kalbeye devam edin lütfen onu izlemekten çok zevk duyuyorum kenanında hayranıyım devam edin

Adsız dedi ki...

BEN TUĞBA ÇEVİK SİZİN DİZİNİZE AŞIĞIM TİRYAKİSİYİM YALNIZ KİTABINADA BAKTIM SAKIN LLLÜÜÜTTFFEENN KENAN ÖLMESİN KİTABIN SENARYOSUNA GÖRE UYGULAMAYIN DİZİYİ BU ARADA SANA ÇOK HAYRANIM SENİ ÇOK SEVİYORUM ASLI TAN DOĞAN ÇOK TATLISIN UMARIM BİR ÖMÜR BOYU YÜZÜN HEP GÜLER BY ÖPÜCÜKLERİMİ YOLLUYORUM

Adsız dedi ki...

aslı abla seni çok seviyorm çok güzel ve tatlısın aynı zamanda dudaktan kalbede rolünü çok güzel oynuyosun her filminde öle bu filmin sonu olmasın olursada güzel bitsin seni 1 kere dahi olsa canlı görmek çok istiyorum dudaktan kalbeyi çok sevdiğim için baştan seyretmeye başladım hayatında başarılar diliyorum bece sen kadın ünlülerin en güzeli,en tatlısı,en beceriklisi ve daha bir sürü en sin seni çok mu çok seviyorum

Adsız dedi ki...

aslı tandogan gibisi yok ama ben
dizide aslı tandoganla cemili yakıştırıyorum ve seni cok seviyorum burak abi kusura bakmasın onuda çok seviyorum

oGuzZ dedi ki...

asLı Sen VazqeciLmez asqimsin xP Tek keLime A$ıqım Sana :)